Prefab Campagne

logo Platfrom Prefab Cascobouw

RMC business to business heeft in het voorjaar een marketing strategisch plan voor de werkgroep Prefab Cascobouw vervaardigd.

In dit plan is de markt in kaart gebracht, een promotiestrategie van de bouwmethode Prefab omschreven en organisatievorm voorgesteld. Platform Prefab Cascobouw.

Vervolgens is een communicatieplan vervaardigd waar alle deelnemende partijen zich in konden vinden.

preview PPC

De aftrap van de promotiecampagne werd eind 2005 gegeven en bestaat uit een groot aantal middelen.

Naast PR, digitale middelen zoals Internet en E- nieuws en een introductie op de betonvakdagen in Gorinchem zal een start gemaakt worden met een aantal kennismiddelen.

Anno 2007 is er een website in de lucht die maandelijks up to date met nieuwe kennis wordt gevoed.

Preview, een nieuwsbrief die nu reeds het 8ste uitgave is gerealiserd.

Diverse redactionale artikelen in Cobouw, Bouwvak, bouwwereld en de aannemer zijn reeds gepubliceerd vaak op initiatief van het platform.

Een tweetal onderzoeken naar bouwkosten, logistiek en uitvoering zijn gecompleteerd en vervat in een rapportage waarvan een in de populaire versie voor prefab gebruikers en studenten.  

Meer informatie; cloin@prefabcascobouw.nl

Internetsite: www.prefabcascobouw.nl